ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

Το κατάστημα λαμβάνει κάθε προσήκον μέτρο έτσι ώστε τα στοιχεία και οι πληροφορίες που εμπεριέχονται στην ιστοσελίδα του να είναι πλήρη, ακριβή και αξιόπιστα. Το κατάστημα δεν εγγυάται την ορθότητα, πληρότητα, ακρίβεια και αξιοπιστία των ως άνω πληροφοριών και δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για οποιαδήποτε ζημία οφειλόμενη στον εσφαλμένο και ανακριβή χαρακτήρα τους. Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί την ιστοσελίδα του, να προσθέτει, τροποποιεί και αφαιρεί οποιοδήποτε στοιχείο και πληροφορία που περιλαμβάνεται σε αυτήν χωρίς προειδοποίηση. Διατηρεί ακόμα το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους ανά πάσα στιγμή. Η από μέρους σας πρόσβαση στην ιστοσελίδα του καταστήματος επιβεβαιώνει ότι έχετε κατανοήσει τους όρους του παρόντος και συμφωνείται απόλυτα με αυτούς. Για κάθε διαφορά που απορρέει από τη χρήση των υπηρεσιών του παρόντος ανάμεσα στο χρήστη και στο κατάστημα εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο

Η σύναψη παραγγελίας πραγματοποιείται :

Α) Μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας ακολουθώντας τα εξής βήματα:

Ο καταναλωτής εγγράφεται στην ιστοσελίδα του καταστήματος συμπληρώνοντας στην αντίστοιχη φόρμα το ονοματεπώνυμό του και τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου ενώ ορίζει και τον προσωπικό του κωδικό πρόσβασης στην ιστοσελίδα. Εν συνεχεία θα λάβει από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής του.

Προκειμένου να πραγματοποιήσει παραγγελία συμπληρώνει στην αντίστοιχη φόρμα τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης.

Η ολοκλήρωση της παραγγελίας πραγματοποιείται με την ανεπιφύλακτη αποδοχή των παρόντων Όρων Χρήσης και την Οριστική Υποβολή αυτής. Μέχρι το σημείο της Οριστικής Υποβολής, ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την προς ολοκλήρωση παραγγελία του οποιαδήποτε στιγμή. Από την στιγμή της Οριστικής Υποβολής και μετά, η ακύρωση πραγματοποιείται σε συνεννόηση του πελάτη με το κατάστημα είτε τηλεφωνικά είτε μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@orolithos.gr.gr με ένδειξη «Ακύρωση Παραγγελίας» και τον κωδικό αυτής, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί ακόμη. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Μετά την αποστολή της φόρμας παραγγελίας ο καταναλωτής λαμβάνει αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει ή/και να εκτυπώσει στο οποίο περιλαμβάνονται :

  • η πλήρης επωνυμία και η διεύθυνση του καταστήματος.
  • τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του αγαθού.
  • την τιμή, την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς καθώς και το φόρο προστιθέμενης αξίας, εφόσον δεν περιλαμβάνεται στην τιμή.
  • τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης και εκτέλεσης.
  • πληροφορίες σχετικά με την εξυπηρέτηση μετά την πώληση και τις υφιστάμενες εγγυήσεις.
  • τον κωδικό της παραγγελίας με τον οποίο μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της παραγγελίας του.

Το περιεχόμενο του παρόντος διαδικτυακού τόπου αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος ¨OROLITHOS¨. Ο διακριτικός τίτλος, το εμπορικό σήμα και το όνομα του χώρου, στον οποίο είναι αναρτημένος ο διαδικτυακός τόπος αποτελούν περιουσιακό αγαθό του καταστήματος, Κάθε πληροφορία, κείμενο, γραφικό, σχέδιο, λογισμικό και πρωτότυπο φωτογραφικό υλικό, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του καταστήματος και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου. Απαγορεύεται κάθε πράξη αναπαραγωγής, διανομής, τροποποίησης ή χρήσης τους για εμπορικό σκοπό χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια του καταστήματος ¨OROLITHOS¨.

Σε περίπτωση πραγματικού ελαττώματος  ο αγοραστής δικαιούται εναλλακτικά χωρίς επιβάρυνσή του α) επισκευή του προϊόντος ή β) αντικατάστασή του ή γ) αναλογική προς το ελάττωμα μείωση του τιμήματος

Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος εφόσον:

  • Η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή παραδίδεται είδος άλλο από αυτό της παραγγελίας ή λάθος ποσότητα ή ελαττωματικό προϊόν ή κατεστραμμένη συσκευασία.
  • Ο καταναλωτής επικοινωνήσει με το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος στο τηλέφωνο 2414007150 ή στο mail info@orolithos.gr, προκειμένου να επισημάνει το πρόβλημα και να εγκριθεί η επιστροφή του.
  • Εφόσον πρόκειται για προϊόν, που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία, να μην έχει  χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται εντός της συσκευασίας του στην κατάσταση που παρελήφθη.
  • Σε κάθε περίπτωση το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί με όλα τα  πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα (απόδειξη αγοράς, εγγύηση, οδηγίες χρήσεις) και στην αρχική του συσκευασία.
  • Οι επιστροφές πραγματοποιούνται με την ταχυδρομική εταιρία που θα σας υποδείξουμε για τους πελάτες μας και με επιβάρυνση του καταστήματος.
Ο πελάτης εφόσον δεν επιθυμεί την εκτέλεση της σύμβασης πώλησης, την αντικατάσταση ή την επιδιόρθωση του προϊόντος μπορεί να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και να ζητήσει, εφόσον γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, την επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημά του.
Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος από υπαιτιότητά μας θα πρέπει ο πελάτης εξαιτίας της λάθος παράδοσης να μην έχει συμφέρον στην εκτέλεση της σύμβασης.
Για να γεννηθεί το δικαίωμα της υπαναχώρησης στην περίπτωση πραγματικού ελαττώματος θα πρέπει  αυτό να μην είναι επουσιώδες.
Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά κατά τη μεταφορά ορά του προϊόντος.
Εφόσον το προϊόν παραληφθεί ,  διαπιστωθεί  ελάττωμα ,  έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ή λάθος αποστολή προϊόντος και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις επιστροφής του , όπως αναλυτικώς αναφέρονται παραπάνω , η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή και η επιστροφή των χρημάτων που αντιστοιχούν στο τίμημα των προϊόντων που παρήγγειλε ο πελάτης θα γίνεται  χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερωθήκαμε για την απόφαση του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και κατά τον τρόπο που γνωστοποίησε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έγκαιρα και εγγράφως. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή των χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα.
Ειδικώς σε περίπτωση αγοράς προϊόντων με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη. Συνεπώς θα σας παρακαλούσαμε να μας ενημερώσετε για τον αριθμό λογαριασμού σας( IBAN), την τράπεζα που διατηρείτε το λογαριασμό και το όνομα του δικαιούχου, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλιάριο. Για λόγους ασφαλείας πρέπει ο δικαιούχος του αριθμού λογαριασμού να είναι το ίδιο πρόσωπο το οποίο αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς για το επιστραφέν προϊόν.
Σας ενημερώνουμε ότι δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων από το φυσικό μας κατάστημα.
Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης, εάν έχετε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει δωρεάν το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται στις περιπτώσεις που υπάρχει κάρτα αλλαγής.
  • Επισήμανση: Όταν πωλήθηκαν περισσότερα πράγματα και μερικά μόνο είναι λάθος ή ελαττωματικά ή δεν έχουν τις συνομολογημένες ιδιότητες, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται σε αυτά.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεσή σας  στο τηλέφωνο 2414007150 ( βασική τιμή χρέωσης), μέσω e-mail στο info@orolithos.gr  και μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Παπαναστασίου 33, Λάρισα T.K. 41222